پایان عصر بازاریابی سنتی

ه اعتقاد سرجیو زیمن هدف کلیه عملیات بازاریابی ،فروش بیشتر در دفعات بیشتر است .

دو اصل زیمن در بازاریابی :

اگر قرار باشد محصول یا خدمتی به مقدار بیشتر ،در دفعات بیشتر و به قیمت بالاتر به فروش برسد:

۱- باید دلایل بیشتری نیز به مردم برای خرید آن ارائه کرد.
۲-باید محصول یا خدمت ،متفاوت تر ،بهتر و ویژه باشد و اگر نیست باید چنین تصویری از آن ساخت .

زیمن بازاریابی را علم می داند نه هنر

شما پول خرج می کنید تا پول بسازید .

تغییر اساس گفتگو بین مصرف کننده و نام تجاری از مفاهیم این کتاب است .

تغییر بیرونی ها ، یعنی آن هایی که بر نحوه اندیشه مردم نسبت به محصول تاثیر می گذارند .

موقعیت گذاری جاده ای دو طرفه است و شما ناچارید هم محصول خود و هم محصول رقیب را موقعیت گذاری کنید .

بازاریابی فعالیتی برای فروش اجناس و خدمت است .

بازاریابی درباره داشتن برنامه ها ، ترویج ، تبلیغات و هزاران چیز دیگری است که در متقاعد کردن مردم به خرید یک محصول موثر واقع شوند .

بحث بازاریابی درباره منفعت و نتایج است .

تنها چیزی که برای هر فرد بازاریاب باید مهم باشد مصرف ، به معنای واقعی کلمه است .

متقاعد کردن مصرف کنندگان به خرید محصولات شما ، تنها دلیل وجود یک بازاریاب در کسب و کارتان است .

بازاریابی، امری حساب شده و فکورانه است که نتیجه آن طرح ها و اقداماتی است که مردم بیشتری را وادار می کند تا محصول شما را به مقدار بیشتر و در دفعات بیشتری بخرند ، به نحوی که شرکت پول بیشتری بسازد .

من سرسختانه نتایج را تعقیب می کردم و برگشت سود را می سنجیدم و هر گاه می دیدم که به نتایج مورد نظر دست نیافته ام ، تدابیر را عوض میکردم ، زیرا هیچ گاه فراموش نمی‌کردم که هدف ، دستیابی به مشتریان جدید و فروش بیشتر است .

هر آنچه در یک کسب و کار انجام می‌شود باید به سمت افزایش ارزش و ساختن پول، هدف گیری شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *